بررسی وضعیت فرهنگی فضای مجازی و دانشگاه‌ها در کمیسیون‌های مجلس
کد خبر: 3310959
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

بررسی وضعیت فرهنگی فضای مجازی و دانشگاه‌ها در کمیسیون‌های مجلس

گروه سیاسی: وضعیت فرهنگی فضای مجازی و دانشگاه‌های کشور در کمیسیون‌های فرهنگی و آموزش مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته نیز جلسات خود را پی خواهند گرفت که بر اساس برنامه اعلام شده، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی انتخابات هیئت رئیسه را برای چهارمین سال فعالیت در دستور کار خود قرار داده است.

طرح یک فوریتی الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته ای ملت ایران این هفته نیز بررسی می شود.

وزیر اطلاعات نیز به منظور پاسخگویی به سوال برخی نمایندگان راهی این کمیسیون خواهد شد.

کمیسیون فرهنگی نیز بحث و بررسی در مورد وضعیت فرهنگی فضای مجازی کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

بازدید از کارخانه کاغذسازی مراغه از دیگر برنامه های این کمیسیون خواهد بود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای پاسخگویی به سوال نمایندگان به این کمیسیون دعوت شده است.

مسائل فرهنگی دانشگاه ها نیز در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی می شود. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در این کمیسیون به سوالات برخی نمایندگان پاسخ خواهد داد.

همچنین کمیسیون اجتماعی پس از انتخاب هیئت رئیسه، به بررسی مسائل و مشکلات صندوق های بیمه های اجتماعی وبازنشستگی می پردازد.

مسئولان وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی نیز به منظور ارائه گزارشی از دستاوردها و مذاکرات با گروه 1+5 به کمیسیون انرژی می روند. اتخاذ تصمیم در مورد بررسی طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته ای ملت ایران نیز از دیگر برنامه های این کمیسیون خواهد بود.

فتاح، سرپرست کمیته امداد خمینی(ره)‌ نیز برای معارفه و همچنین ارائه برنامه های این کمیته راهی کمیسیون صنایع و معادن می شود. لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

captcha