اصناف انصاف را در گفتار و رفتار خود رعایت کنند
کد خبر: 3317775
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
حسینی:

اصناف انصاف را در گفتار و رفتار خود رعایت کنند

گروه اجتماعی:امام جمعه خرمدره با تاکید بر اینکه اصناف باید انصاف را در گفتار و رفتار خود رعایت کنند،گفت:خیرو شر رفتار انسان به خود او می رسد لذا اصناف با رعایت انصاف و اخلاق باید در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از زنجان حجت‌الاسلام سید علی حسینی،امام جمعه خرمدره ظهر امروز دوم تیر در جمع اصناف شهرستان خرمدره با بیان اینکه اصناف نقش تاثیر گذاری در به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب اسلامی داشتند ، تصریح کرد: اصناف و بازاریان  مبدا بسیاری از جنبش‌ها در انقلاب بودند.
وی با بیان اینکه اصناف همواره ارادت خویش را به بنیان‌گذار کبیر انقلاب نشان داده و همواره رهرو ایشان بودند ،تاکید کرد:اصناف و بازاریان  با تشکیل بسیاری از جنبش‌ها و  گروه‌ها در طول انقلاب و حرکت در مسیر خط امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن انقلاب نقش‌آفرینی کردند.
امام جمعه خرمدره با تاکید بر اینکه اصناف باید انصاف را در گفتار و رفتار خود رعایت کنند ،تصریح کرد :خیرو شر رفتار انسان به خود او می‌رسد لذا اصناف با رعایت انصاف و اخلاق باید در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.
حجت‌الاسلام حسینی با دعوت از مردم به رعایت تقوا الهی ،خاطر نشان کرد: تلاوت قرآن از جمله اعمالی است که نباید در ماه مبارک رمضان به فراموشی سپرده شود زیر ا در احادیث نیز آمده است هر کس یک آیه از قرآن در ماه رمضان تلاوت کند مانند آن است که تمام قرآن را در ماه‌های دیگر تلاوت کند.

captcha