ارسال ۱۰۰ اثر به چهارمین جشنواره ملی نقاشی‌خط رضوی در خراسان جنوبی
کد خبر: 3322023
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

ارسال ۱۰۰ اثر به چهارمین جشنواره ملی نقاشی‌خط رضوی در خراسان جنوبی

گروه هنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: از زمان انتشار فراخوان شرکت در چهارمین جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی تاکنون ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به‌نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، احمد محبی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: چهارمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی در قالب سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.



وی با اشاره به برپایی ورک‌شاپ این جشنواره در 6 و 7 خرداد با حضور دکتر چارئی و با شرکت 25 نفر از هنرمندان شهرستان‌های استان در بیرجند، بیان کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده از هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره، برگزاری ورک‌شاب در ارتقاء کیفیت آثار شرکت کنندگان در جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی بسیار تأثیرگذار است. 



به گفته دبیر چهارمین جشنواره نقاشیخط وحروف نگاری رضوی علاقمندان به شرکت دراین جشنواره می‌توانند تا اول مرداد آثار خود رابه آدرس اینترنتی jh.ershad@yahoo.com  دبیرخانه چهارمین جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی ارسال کنند. 



محبی تأکید کرد: در صورت تأیید آثار ارسالی از طریق سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یا تماس تلفنی از هنرمندان برای حضور در مرحله دوم جشنواره دعوت خواهد شد.



وی با اشاره به اینکه در مرحله حضوری نیز هنرمندان به مدت 2 روز فرصت دارند تا آثاری با موضوع فرهنگ و هنر رضوی خلق کنند، افزود: آثار تولید شده در مرحله حضوری با انتخاب هیأت داوران به بخش نمایشگاهی راه می‌یابند. 



مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده نتایج اولیه جشنواره 15 مرداد و داوری نهایی آثار 27 و 28 مرداد انجام و نمایشگاه چهارمین جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی و مراسم اختتامیه 29 مرداد برگزار می‌شود.

captcha