نور الهی در شب قدر بر دل و جان مشتاقان می‌تابد
کد خبر: 3323670
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

نور الهی در شب قدر بر دل و جان مشتاقان می‌تابد

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد گفت: با عبادت و شب زنده‌داری در این لیالی پربرکت، نور الهی بر دل و جان مشتاقان می‌تابد و ظلمت درون را به انوار قدسی روشن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام اسماعیل زمان‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد در کلاس اخلاق ویژه ماه رمضان که با حضور کارکنان پایور و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن مجید گفت: شب قدر برتر از هزار شب و شب استجابت دعاست. در این شب درهای رحمت و برکات حق تعالی به سوی بندگان باز است.

وی افزود: شب قدر، شب اندازه کردن کارهاست و در فرهنگ اسلامی دارای عزت و شرف است چراکه سرنوشت بندگان در این شب رقم می‌خورد.

زمان‌پور با اشاره به اینکه شب های قدر از زمان صدر اسلام و پیامبر اعظم(ص) دارای مقام ویژه بوده اند اظهار کرد: پیامبر(ص) و ائمه اطهار نیز در این لیالی به شب زنده‌داری و آداب آن می پرداختند.

وی تصریح کرد: با عبادت و شب زنده‌داری در این لیالی پربرکت، نور الهی بر دل و جان مشتاقان می‌تابد و ظلمت درون را به انوار قدسی روشن می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرکرد گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب های قدر یکی از وظایف مهم مومنین امر به‌معروف و نهی از منکر است که باید مورد توجه واقع شود.

captcha