رفع محرومیت‌زدایی با استفاده از توان مردم، هدف برگزاری اردوهای جهادی است
کد خبر: 3327890
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

رفع محرومیت‌زدایی با استفاده از توان مردم، هدف برگزاری اردوهای جهادی است

گروه اجتماعی: معاون فرمانداری زیرکوه هدف از برگزاری اردوهای جهادی را کمک به سازندگی کشور و رفع محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاها با استفاده از توان مردم عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زیرکوه، جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت ۳ با حضور مصطفوی‌نیا معاونت فرمانداری شهرستان و با حضور بخشداران، سرگرد میری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و دیگر اعضای این ستاد تشکیل شد.



مصطفوی‌نیا هدف از برگزاری اردوهای جهادی را کمک به سازندگی کشور و رفع محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاها با استفاده از توان مردم عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های جهادی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف داشته است که مهمترین هدف آن فرهنگ‌سازی این امر خداپسندانه و تقویت روحیه فعالیت‌های جهادی و مردمی در میان افراد است.



وی اردوهای جهادی را معامله دوسر بٌرد خواند و عنوان کرد: از یک طرف رفع محرومیت و آبادانی روستاها در دستور کار است و از طرف دیگر دانش‌آموزان و دانشجویان که مدیران آینده این مرز و بوم هستند خودساخته می‌شوند و با فرهنگ ایثار، ایستادگی آشنا می‌شوند و ضمن آشنایی با نقاط مختلف کشور با فرصت‌ها، محدودیت‌ها و نقاط قوت و ضعف مناطق را می‌شناسند.



میری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی افزود: جوانان تحصیل‌کرده و با استعدادی با اهداف معنوی در این اردوها حضور می‌یابند و خدمات بسیار خوبی را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کنند.



وی همچنین از اعزام گروه‌های جهادی در تابستان 94 در شهرستان زیرکوه خبر داد و یادآور شد: این گروه‌ها در زمینه‌های فرهنگی و عمرانی مشغول به خدمت‌رسانی می‌شوند.

captcha