برگزاری دوره‌های آموزشی مهدویت و سبک زندگی در دانشگاه‌های پیام نور
کد خبر: 3327904
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

برگزاری دوره‌های آموزشی مهدویت و سبک زندگی در دانشگاه‌های پیام نور

گروه دانشگاه:‌ رئیس دانشگاه پیام نور استان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی مهدویت و سبک زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، علیرضا آقایوسفی، رئیس دانشگاه پیام نور استان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی مهدویت و سبک زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی در چهار محور مهدویت، معارف قرآن و نماز، تربیت اخلاقی و عمومی اجتماعی خواهد بود که بر اساس سهمیه‌ای که به استان‌های شرکت‌کننده اختصاص یافته در مسجد مقدس جمکران اقامت خواهند داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه پیام نور و مجتمع یاوران مهدی(عج) استان قم گفت: اعتبار تخصیص یافته به این امر از طرف اداره‌کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه و بالغ بر دو میلیارد ریال است.

آقایوسفی در پایان از عنایت ویژه و حسن اعتماد ریاست و معاونت فرهنگی و اجتماعی و مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور در میزبانی دانشگاه پیام نور استان قم تقدیر کرد.

یادآور می‌شود، این دوره آموزشی با مشارکت اداره‌کل فرهنگی و فوق برنامه از مهرماه سال جاری در مجتمع یاوران مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

captcha