ارائه آموزش‌های لازم در رابطه با سبک زندگی اسلامی به دانش‎آموزان
کد خبر: 3336203
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
میرعمادی تاکید کرد:

ارائه آموزش‌های لازم در رابطه با سبک زندگی اسلامی به دانش‎آموزان

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در لرستان، ارائه آموزش‌های احکام، دینی، ورزشی، تفریحی و سبک زندگی به دانش‌آموزان در قالب اردوهای رهپویان ولایت را کار ارزشمندی دانست که تأثیر آن در خانواده‌ها ملموس است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، دوشنبه، پنجم مردادماه جاری، در جمع دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوی  رهپویان ولایت که در اردوگاه باقرالعلوم خرم‌آباد در حال برگزاری است، گفت: آموزش‌های احکام، دینی، ورزشی، تفریحی و سبک زندگی کار بسیار ارزشمندی است که تأثیر آن در خانواده‌ها ملموس است.
وی، افزود: دانش‌آموزان قدر این فضای معنوی و امکانات را بدانند و با حضور شاداب و با نشاط خود و کسب آموزش‌های مناسب این آموزش‌ها را به درون خانواده‌ها انتقال دهند.
حجت‌الاسلام میرعمادی، با اشاره به علاقه خاص امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به جوانان و نوجوانان، عنوان کرد: جوانان همواره دغدغه مقام معظم رهبری هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خطاب به جوانان گفت: از همین الان احساس مسئولیت‌پذیری، اعتماد به نفس، خودباوری و استقلال را در این اردوها تمرین کنید، بی‌شک برگزاری این اردوها و آموزش‌های دینی موجب رضای حق تعالی است.

captcha