راه‌های تعامل سازنده موسسات قرآنی بررسی شد
کد خبر: 3336933
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
به میزبانی ایکنا؛

راه‌های تعامل سازنده موسسات قرآنی بررسی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست هم‌اندیشی جامعه قرآنی استان قزوین با موضوع تعامل سازنده بین موسسات قرآنی استان قزوین به میزبانی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین اولین نشست هم‌اندیشی جامعه قرآنی استان قزوین با موضوع تعامل سازنده بین موسسات قرآنی استان قزوین و با حضور مدیران موسسات قرآنی استان و همچنین با حضور دبیر شورای عالی قران استان قزوین در جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی خبرگزاری ایکنا برگزار شد، راهکارهای چگونگی ایجاد هم‌پوشانی بین موسسات قرآنی استان قزوین بررسی شد.

مجید وفاپور، دبیر شورای عالی قرآن استان قزوین در این نشست با بیان اینکه مشکلات همیشه وجود دارد اظهار کرد: جامعه قرآنی باید با رویکردی جهادی در مسیر اعتلای فرهنگی قرآنی در سطح جامعه گام بردارد.

وی افزود: با نگاهی گذرا به آنچه از گذشته تا کنون در جامعه قرآنی استان قزوین مشاهده کرده‌ایم  به راحتی می‌توان مشاهده کرد که اثرگذاری اساتید قرآنی در گذشته بیش از امروز این بوده و این بدین معناست که باید جستجو کنیم در گذشته چه کرده‌اند که علی‌رغم همه مشکلات شاهد اثرگذاری به مراتب قوی‌تر هستیم.

وفاپور یکی از راه‌های تقویت موسسات قرآنی را پرهیز از نگاه تجاری به فعالیت‌های قرآنی دانست و عنوان کرد: استفاده از انصارالقرآن و فضاسازی برای حضور خیرین در حوزه قرآن باید مورد توجه جامعه قرآنی باشد.

اخبار تکمیلی ارسال خواهد شد.

captcha