کسب ۱۲ رتبه مسابقات سراسری قرآن توسط دانش‌آموزان پسر خراسان رضوی
کد خبر: 3340490
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

کسب ۱۲ رتبه مسابقات سراسری قرآن توسط دانش‌آموزان پسر خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دانش‌آموزان پسر خراسان رضوی در سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن ۱۲ رتبه را به خود اختصاص دادند.

به گزاش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)از خراسان رضوی، دانش‌آموزان پسر خراسان رضوی در سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت ونماز سراسر کشور 12 رتبه برتر را  در رشته‌های حفظ، اذان، قرائت و مداحی کسب کردند.

براساس این گزارش سجاد نخعی در پایه هفتم رتبه سوم، علیرضا اردلان‌مارشک در پایه هشتم رتبه چهارم و مهدی عباس‌زاده در مقطع اول متوسطه رتبه اول بخش مداحی را به دست آوردند.

علاوه بر این در رشته قرائت محمدجواد علمی در پایه هفتم رتبه اول، امیرمحمد قربانی در پایه هشتم رتبه اول، مصطفی خاکساری در پایه اول متوسطه رتبه سوم و ابراهیم عقیلی در پایه چهارم رتبه چهارم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

همچنین در رشته اذان مقطع دوم متوسطه محمدامین علوی رتبه پنجم، مقطع سوم متوسطه محمدامین مجیب رتبه دوم و مقطع چهارم متوسطه سیدرسول اجاقی رتبه اول به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، دو نفر از دانش‌آموزان خراسان رضوی حائز رتبه برتر در رشته حفظ شدند که محمدیوسف قیومی رتبه اول را در مقطع اول متوسطه و مصطفی صابریان رتبه چهارم در مقطع چهارم متوسطه از جمله این افراد هستند.

یادآور می‌شود، در این دوره از مسابقات 24 دانش‌آموز از خراسان رضوی با دانش‌آموزان استان‌های سراسر کشور در مدت سه روز به رقابت پرداختند.

captcha