قدرت رسانه و افکار عمومی امروز بیشتر از قدرت شمشیر است
کد خبر: 3341554
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
خسروی:

قدرت رسانه و افکار عمومی امروز بیشتر از قدرت شمشیر است

گروه اجتماعی: مدرس حوزه و دانشگاه گفت: قدرت افکار عمومی و رسانه در عصر امروز از قدرت شمشیر هم بیشتر است، زیرا جنگ امروز، جنگ رسانه‌هاست و حکومت‌ها بدون قدرت رسانه راه به جایی نمی‌برند.

به گزارش خبرگزاری بین ‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان وبلوچستان، احمد خسروی، مدرس حوزه و دانشگاه  در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال که در زاهدان برگزار شد، گفت: خبرنگاران امروز بهترین سربازان نظام در جنگ نرم و نبرد سرنوشت‌ساز با دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی هستند.

وی بیان کرد: قدرت افکار عمومی و رسانه در عصر امروز از قدرت شمشیر هم بیشتر است و حکومت‌ها بدون قدرت رسانه و افکار عمومی راه به جایی نمی‌برند، به همین دلیل بسیاری از ارتش‌های مدرن و پیچیده دنیا در کنار تقویت تجهیزات نظامی خود، واحد عملیات روانی را هم راه اندازی کرده‌اند.

این مدرس دانشگاه  گفت: جنگ امروز، جنگ رسانه‌ها است و دولت‌های استکباری اهدافی را که نمی‌توانند با جنگ نظامی به آن برسند، بوسیله رسانه و جنگ نرم به دست می‌آورند. یکی از ویژگی‌های رسانه‌های غربی، خبرسازی است و برای خدشه‌دار کردن نظام اسلامی، مبارزه با انقلاب و رسیدن به هدفشان از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند.

خسروی بیان کرد: در احادیث اسلامی بر حفظ ضوابط اخلاقی و شرعی تأکید شده است، اجازه دروغ بستن و غیبت از افراد را نداریم و اگر مطلبی را خلاف واقع نقل کنیم وارد ولایت شیطان می‌شویم. ایران در تحولات منطقه و حتی دنیا بسیار تاثیرگذار است و اقتدار نظام و مقاومت ملت ایران بود که قدرت‌های بزرگ دنیا را پای میز مذاکره کشاند، اما خصومت دشمنان پایان‌پذیر نیست.

captcha