ارائه گزارش رئیس سازمان حج و زیارت در مورد برگزاری حج تمتع سال جاری
کد خبر: 3343102
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
در کمیسیون فرهنگی مجلس صورت می‌گیرد؛

ارائه گزارش رئیس سازمان حج و زیارت در مورد برگزاری حج تمتع سال جاری

گروه سیاسی: رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در کمیسیون فرهنگی گزارشی از آخرین اقدامات و تمهیدات برگزاری حج تمتع سال جاری ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار می‌شود که بر اساس برنامه اعلام شده، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه بررسی سند برجام و قطعنامه 2231 را در دستور کار خود قرار داده است.

آخرین اخبار و تحولات صنایع دفاعی کشور با حضور وزیر دفاع و معاونان ایشان و مدیران عامل صنایع دفاعی نیز بررسی خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در کمیسیون فرهنگی گزارشی از آخرین اقدامات و تمهیدات برگزاری حج تمتع سال جاری ارائه می‌کند.

بحث و بررسی در مورد توسعه کمی و کیفی تولید و تأمین کاغذ در کشور با حضور وزاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، آموزش و پرورش و همچنین مدیران کارخانجات بزرگ تولید کاغذ در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی نیز در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفته است.

بررسی نهایی موضوع دانشجویان بورسیه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس کمیسیون اصل نود و رئیس دیوان محاسبات کشور نیز از سوی اعضای کمیسیون صورت خواهد گرفت.

همچنین وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سؤال برخی نمایندگان راهی کمیسیون می‌شود.

بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و دعوت از وزیر دادگستری جهت پاسخگویی به سؤال نمایندگان نیز در دستور کار کمیسیون قضائی ـ حقوقی قرار دارد.

captcha