مصاحبه مقطع کارشناسی آزمون سراسری دانشگاه مذاهب اسلامی آغاز شد
کد خبر: 3345175
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

مصاحبه مقطع کارشناسی آزمون سراسری دانشگاه مذاهب اسلامی آغاز شد

گروه دانشگاه: افرادی که فهرست اسامی آن‌ها از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت انجام مصاحبه به دانشگاه مذاهب اسلامی معرفی شده‌ می‌توانند جهت شرکت در مصاحبه به این دانشگاه مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، داوطلبانی که فهرست اسامی آن‌ها از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت انجام مصاحبه به دانشگاه مذاهب اسلامی معرفی شده‌ می‌توانند در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی جهت شرکت در مصاحبه مراجعه کنند.

زمان دوره آموزشى 4 سال تحصیلى از تاریخ شروع خواهد بود. روش تحصیل در این دانشگاه بر اساس استفاده از تجربیات جدید حوزه و دانشگاه است و دانشگاه با توجه به مقتضیات خاص خود مواد درسى لازم را که صلاح بداند به‌صورت پیش‏ نیاز در طول ترم اضافه می‌کند.

نظام درسى این دانشگاه واحدى است و واحدهاى درسى در هر ترم تحصیلى بر حسب مقتضیات دانشگاه عرضه می‌شود. کلاس‌هاى درسى به‌صورت حضورى تشکیل خواهد شد؛ لذا حضور دائم دانشجو در همه کلاس‌ها و برنامه‌‏ها ضرورى است.

تحصیل در این دانشگاه رایگان بوده و هیچگونه شهریه‌‏اى از دانشجو دریافت نمی‌‏شود و به فارغ‌التحصیلان مدرک کارشناسى مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناورى اعطا خواهد شد.

آزمون شفاهی شامل مواد امتحانی فرهنگ و معارف اسلامی، قرائت و ترجمه قرآن کریم، احکام و اطلاعات عمومی خواهد بود.

پذیرفته‌شدگان شعبه‌های تهران، سنندج، زاهدان و بندرعباس می‌توانند طبق جدول زمان‌بندی مراجعه کنند.

captcha