کسب رتبه‌های برتر جشنواره هنر و ادبیات دینی توسط دانشجویان ملایری
کد خبر: 3345319
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

کسب رتبه‌های برتر جشنواره هنر و ادبیات دینی توسط دانشجویان ملایری

گروه هنر: مسئول دارالقرآن دانشگاه آزاد اسلامی همدان از کسب رتبه‌های برتر بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی توسط دو دانشجوی ملایری در میان استادان‌، دانشجویان و کارکنان واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه خبر داد.

مرتضی لالجینی‌، مسئول دارالقرآن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از همدان‌، بیان کرد: معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی با برگزاری جشنواره و مسابقات با محوریت قرآن و اهل بیت(ع) زمینه حضور بیش از 250 هزار دانشجو‌، را فراهم کرده است.

وی ادامه‌داد: بیستمین  جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت(ع) استادان، دانشجویان وکارکنان واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در سه بخش برگزار شد.

لالجینی اضافه کرد: این سه بخش مستقل شامل بخش پژوهشی شامل نرم‌افزار‌، وبلاگ‌، پایان‌‌نامه و مقالات قرآنی، بخش ادبیات دینی شامل داستان نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلم‌نامه نویسی‌، شعر، پویا نمایی، فیلم کوتاه‌، طراحی‌، عکس و نماهنگ و بخش آثار هنری شامل خط شکسته نستعلیق‌، نسخ،  ثلث‌، نستعلیق، سیاه قلم‌، نقاشی خط، نقاشی، قالی بافی، مشبک، معرق‌، نگارگری و منبت برگزار شد.

مسئول دارالقرآن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: آثار استادان، دانشجویان و کارکنان توسط کارشناسان کانون‌های قرآن وعترت واحد‌های دانشگاهی در اردیبهشت‌ماه گردآوری و از طریق دبیران شورای قرآن و عترت استان‌ها‌، ظرف مدت یک هفته به دبیرخانه مرکزی جشنواره در استان تبریز تحویل شده است.

وی بیان کرد: از استان همدان نیز  283 نفر در این مسابقات حضور داشتند که «سمیرا گودرزی» در بخش شعر و «عاطفه قاسمی» در رشته نرم‌افزار از واحد ملایر حایز رتبه‌های کشوری شدند، اختتامیه این جشنواره با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مسئولان واحدهای دانشگاهی و استانی در نیمه دوم سال در تبریز برگزار خواهد شد و از برگزیدگان کشوری تقدیر به عمل خواهد آمد.

captcha