کسب رتبه‌های برتر مسابقات قرآن توسط فرزندان شاهد همدان
کد خبر: 3349917
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

کسب رتبه‌های برتر مسابقات قرآن توسط فرزندان شاهد همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگی ـ هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از کسب ۵ رتبه برتر توسط فرزندان شاهد و ایثارگر این استان در مسابقات کشوری قرآن ‌خبر داد.

مجید قربانی، رئیس اداره فرهنگی ـ هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، عنوان کرد: در بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله کشوری فرزندان معظم شاهد و ایثارگر‌(برادران) که از تاریخ 24 مردادماه در مشهد مقدس، هم زمان با آغاز دهه کرامت و میلاد سراسر سعادت حضرت معصومه(س) برگزار شد همدان موفق به کسب پنج مقام اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: ‌علی ترابی، از تویسرکان در رشته حفظ 15 جزء دانشجویان مقام اول، ‌علیرضا کاظمی، از همدان در رشته حفظ 5 جزء دانشجویان مقام اول، ‌مصطفی روشنی، از همدان در رشته حفظ 5 جزء دانش‌آموزان مقام اول، یوسف وفایی از همدان در رشته حفظ 10 جزء دانش‌آموزان مقام سوم و  سعید بهرام‌نیا، از نهاوند در رشته قرائت دانش‌آموزان مقام سوم را کسب کردند.

رئیس اداره فرهنگی ـ هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اظهار کرد: استان همدان با با کسب 5 رتبه اول تا سوم در مسابقات کشوری قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران در صدر مسابقات قرار گرفت.

captcha