برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی شهریاران جوان کشور در تهران
کد خبر: 3352795
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
ابویی خبر داد؛

برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی شهریاران جوان کشور در تهران

گروه جامعه: مدیر‌عامل خانه شهریاران جوان از برگزاری نشست هم‌اندیشی مجمع شهریاران جوان ‌کلان شهر‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌های کشور در هفته جاری خبر داد.

محمد ابویی، مدیرعامل خانه شهریاران جوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به این مطلب گفت: این نشست با حضور جمعی از مدیران ارشد وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شهرداری‌های کشور و بیش از 200 نفر از نمایندگان خانه شهریاران جوان شهرداری‌های کشور برگزار می‌شود.

مدیرعامل خانه شهریاران جوان تصریح کرد: در این نشست پیرامون نحوه فعالیت‌های خانه شهریاران جوان استان‌ها و چگونگی تعامل این مجموعه‌ها با یکدیگر بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی گفت: ضرورت کادر‌سازی و شبکه‌سازی اجتماعی برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و استفاده از مشارکت اجتماعی و خصوصا جوانان با انگیزه شهری کاملا احساس می‌شود و باید با تعامل و همفکری مدیران شهری و جوانان فعال در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرهای کشور گامی اساسی در این زمینه برداشته شود.

باید تلاش کنیم تا شکاف نسلی ایجاد شده در کشور را کاهش دهیم

ابویی اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم تا شکاف نسلی ایجاد شده در کشور را کاهش دهیم و ارتباطات موثر و مفیدی بین بدنه مدیریت شهری و جوانان شهرها ایجاد کنیم تا بتوان با استفاده از این ظرفیت مفهوم هویت اجتماعی را بازسازی کنیم و شکاف نسلی ایجاد شده را ترمیم کنیم.

این کارشناس حوزه جوانان خاطرنشان کرد‌: در این همایش که از چهارم تا ششم شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود معاونین وزارتخانه‌های کشور و ورزش و جوانان، جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهر‌ها و مدیران شهری نیز حضور دارند.

مدیرعامل خانه شهریاران جوان افزود‌: در کنار این نشست مجمع ملی سمن‌های حوزه مدیریت شهری کشور جهت تعامل و همفکری برای هماهنگی بیشتر سمن‌های فعال در حوزه شهری برگزار می‌شود.

captcha