تشکیل جلسات تفسیر قرآن ویژه دانش​آموختگان مدرسه علمیه بانوان بهبهان
کد خبر: 3360812
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

تشکیل جلسات تفسیر قرآن ویژه دانش​آموختگان مدرسه علمیه بانوان بهبهان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدرسه علمیه طوبی شهرستان بهبهان برای بانوان دانش‌آموخته این مدرسه جلسات تفسیر قرآن کریم برگزار می​کند.

آمنه جعفری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه طوبی شهرستان بهبهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: تشکیل جلسات تفسیر قرآن برای دانش‌آموختگان این مدرسه از سال تحصیلی گذشته آغاز شد که با شروع سال تحصیلی از سر گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: این جلسات قرآنی با معرفی تفسیر نمونه آیت​الله‌العظمی مکارم شیرازی به‌عنوان منبع با حضور خانم خلفی مدرس حوزه روزهای دوشنبه با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموختگان حوزه با تفسیر قرآن کریم تشکیل می‌شود.

جعفری ادامه داد: علاوه بر این، سیر مطالعاتی شهید مطهری برنامه دیگری است که برای دانش​آموختگان در مدرسه دنبال می​شود. این جلسات که روزهای سه​شنبه برگزار خواهد شد، توسط بانوان شرکت​‌کننده اداره می‌‌شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه طوبی شهرستان بهبهان افزود: برگزاری جلسات اخلاقی این مدرسه روزهای دوشنبه برنامه​ریزی شده است. برگزاری کارگاه‌های علمی در طول ترم، دوره مهدویت و کرسی آزاداندیشی ذی‌طلبگی از برنامه‌هایی است که برای نیمسال تحصیلی جدید برای طلاب این مدرسه در نظر گرفته شده است.

captcha