فعالیت​های جهادی جمعیت هلال احمر؛ تداعی​گر دوران دفاع مقدس
کد خبر: 3366559
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

فعالیت​های جهادی جمعیت هلال احمر؛ تداعی​گر دوران دفاع مقدس

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به فعالیت​های جهادی در جمعیت هلال احمر گفت: دیدن امدادگرانی که بدون چشم‌داشت و خالصانه در پایگاه​های هلال احمر مشغول خدمت هستند، انسان را به یاد رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس می​اندازد.

به گزارش خبرگزاری بین​المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت دفاع مقدس اظهار کرد: امدادگران شهید در هشت سال دفاع مقدس حماسه​ها آفریدند که بسیاری از این حماسه​ها از دید جامعه پنهان مانده و ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ امدادگری به کل جامعه تسری پیدا کند.

وی شهدای هشت سال دفاع مقدس را باعث سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی دانست و افزود: ارزش​های فرهنگی و روحیه ایثارگری با هدایت حضرت امام(ره) در دوران دفاع مقدس نهادینه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر در جنگ تحمیلی گفت: امدادگری و انتقال مجروحان یکی از کارهای مهم جمعیت هلال احمر بود که در این راستا شهدای زیادی به نظام اسلامی تقدیم شد و امدادگران جمعیت هلال احمر در بیمارستان​های صحرایی، مجروحان را مداوا می​کردند.

خدادادی با تأکید بر ادامه روند فعالیت​های جهادی در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: هنوز هم، میان امدادگران ما و سال​های خون و حماسه پیوندی ناگسستنی وجود دارد و امدادگران جمعیت به دور از دغدغه نام و نان به فعالیت​های داوطلبانه می​پردازند و در سراسر ایران اسلامی هرکجا که نیاز باشد، به مردم ارائه خدمت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه زندگی شهدای انقلاب اسلامی برای امدادگران می‌تواند الگو و سرمشق خوبی باشد، گفت: دیدن امدادگرانی که بدون چشمداشت و خالصانه در پایگاه​های هلال احمر مشغول خدمت هستند، انسان را به یاد رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس می​اندازد که این امدادگران مثل زمان جنگ، برای خدمت هیچ هدفی را به جز رضای خدا در سر نمی​پرورند.

captcha