واقعه غدیر همان ولایت کبری است
کد خبر: 3374435
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

واقعه غدیر همان ولایت کبری است

گروه اجتماعی: جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بوئین‌زهرا، گفت: واقعه تاریخی غدیر، داستان ولایت کبری و پیمان آسمانی، آراستن و کامل ساختن دین، پایان بخشیدن به نعمت و خشنودی و رضایتمندی پروردگار جهانیان است.

میثم محمدی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بوئین‌زهرا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم در شهرستان بوئین‌زهرا به منظور رساندن پیام امامت و ولایت امام علی (ع) به گوش جهانیان است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بوئین‌زهرا واقعه غدیر را از قضایای مهم و حساس تاریخ جهان اسلام بر شمرد و ادامه داد : این واقعه مهم، حرکت فکری مهمی را ارائه می‌دهد و میلیون‌ها انسان با آیین عقل و دین، راه فضیلت را پیش گرفته و مراحل سیادت و شکوه را طی می‌کنند تا به سر منزل رستگاری و کمال انسانی نائل شوند.

وی افزود : داستان بزرگ و مهم واقعه غدیر، داستان ولایت کبری و پیمان آسمانی، آراستن و کامل ساختن دین، پایان بخشیدن به نعمت و خشنودی و رضایتمندی پروردگار جهانیان است.

محمدی پیروی از امیر عالم هستی، امام علی (ع) را تنها راه ایمن و رستگاری خواند و گفت: پذیرش این ولایت سبب عاقبت بخیری و عدم پذیرش ولایت امام علی(ع) سبب هلاک فرد خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین‌زهرا در خاتمه به تشریح نمایش بازسازی واقعه تاریخی غدیر پرداخت و اظهار کرد: با توجه به اهمیت این واقعه مهم تاریخی، از ماه‌های قبل هماهنگی‌هایی توسط اعضای ستاد در سطح سپاه صاحب‌الامر (عج) استان در خصوص وسایل و تجهیزات مورد نیاز، مکان نمایش و تأمین نیروی انسانی انجام گرفته است که انتظار می‌رود این واقعه مهم تاریخی در شأن و منزلت ائمه اطهار (ع) برگزار شود.

captcha