مسلمانان قوه دشمن‌شناسی و بصیرت خود را بیشتر کنند
کد خبر: 3381775
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کیخا:

مسلمانان قوه دشمن‌شناسی و بصیرت خود را بیشتر کنند

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان زابل گفت: وهابی‌ها با حمایت همه جانبه صهیونیسم، شیعه و سنی را پرپر می‌کنند و ضرورت دارد مسلمانان در کنار یکدیگر با اتحاد و وحدت، قوه دشمن‌شناسی خود را بیشتر کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌ المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در مراسم گرامیداشت جان‌باختگان فاجعه منا که در مصلی المهدی(عج) زابل برگزار شد، گفت: صحنه‌های دلخراشی که در آن حجاج بیت‌الله الحرام روی زمین افتاده و در خون شناورند و مأموران سعودی هم تنها نظاره‌گر هستند، نشانگر اوج قساوت و بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود است.
امام جمعه زابل بیان کرد: وقوع چنین حوادثی و این‌که مأمورین عربستان در حادثه منا حضور داشتند اما کمکی به مصدومان نکردند، خودروهای امدادرسانی با تأخیر فراوان به محل حادثه رسید، نهایت بی‌احترامی را با جان‌باختگان و آسیب‌دیدگان کردند و صدها نشانه دیگر، بیان می‌کند که سعودی‌ها کفایت و توان مدیریت مراسم بزرگ حج را ندارند.
وی با بیان اینکه آل‌سعود همچون یهود تشنه خون مسلمانان است، گفت: وهابی‌ها با حمایت همه جانبه صهیونیسم، شیعه و سنی را پرپر می‌کنند و ضرورت دارد مسلمانان در کنار یکدیگر با اتحاد و وحدت، قوه دشمن شناسی خود را بیشتر کنند.
کیخا اظهار کرد: رژیم آل‌سعود در حالی خود را دشمن تروریسم می‌داند که حامی اصلی گروه‌های تکفیری در منطقه است و خود بصورت مستقیم در یمن در حال کشتار مردم مسلمان و بی‌دفاع این کشور است.
امام جمعه زابل افزود: باید هر چه سریع‌تر تمام زوایای این جنایت روشن و عاملین معرفی شوند و آل‌سعود نیز بپذیرند که اشتباه کرده و عذرخواهی کنند زیرا این حداقل کاری است که باید انجام بدهند.
حجت‌الاسلام کیخا در پایان با تاکید بر اینکه شعار «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» باید ادامه داشته باشد، اظهار کرد: این‌ها جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اگر انقلاب به این حد قدرت رسیده که ابر قدرت‌ها جلویش زانو می‌زنند به خاطر همین مرگ بر آمریکا و اسراییل است که نباید فراموش کنیم.

captcha