محفل بزرگداشت «قاریان مهاجر الی الله» در رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 3383461
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
به همت جامعه قرآنی گیلان؛

محفل بزرگداشت «قاریان مهاجر الی الله» در رشت برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محفل بزرگداشت جانباختگان فاجعه منا به‌ویژه قاریان و قرآنیان «مهاجر الی الله»، ۲۱ مهرماه در رشت برگزار می‌شود.

امیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،  با اعلام این خبر گفت: مراسم بزرگداشت و گرامیداشت قربانیان فاجعه منا به‌ویژه پنج نفر از اعضای کاروان قرآنی «مهاجران الی الله»، به همت جامعه قرآنی این استان سه‌شنبه، 21 مهرماه در رشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه فوق به شکل مردمی از ساعت 16 در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برپا خواهد شد. همچنین اتحادیه مؤسسات قرآنی گیلان وظیفه اجرا و هماهنگی برنامه‌ها را عهده‌دار است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی استان گیلان با اشاره به برنامه‌های این مراسم، اظهار کرد: در این مراسم آیت‌الله رمضانی، نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی می‌پردازد و همچنین قاریان ممتاز استان به قرائت قرآن خواهند پرداخت.

مرادی تصریح کرد: در برپایی این مراسم جامعه قرآنی استان گیلان اعم از اساتید و مدرسان، مدیران مؤسسات و تشکل‌های مردمی و نیز خادمان و فعالان قرآنی استان و همچنین نهادها و دستگاه‌های ذیربط قرآنی به نحو احسن همکاری داشتند.

وی عنوان کرد: همچنین این مراسم با حضور نمایندگان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل ورزش و جوانان و با همکاری سپاه قدس گیلان و صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار می‌شود.

captcha