جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت قربانیان حادثه منا برپا شد
کد خبر: 3383760
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت قربانیان حادثه منا برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت جانباختگان فاجعه منا به‌ویژه قرآنیان کاروان اعزامی به حج، برپا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت قربانیان فاجعه منا به‌ویژه پنج نفر از اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج امسال، 16 مهرماه‌ ساعت 11 با حضور منصور احمدی، مسئول دفتر امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان لرستان، صادق جوازی، مدیرعامل مجمع قرآنیان قرآن استان، محمد عربان از قاریان استان و مدیران توانمند قرآنی استان و سیف‌الله گوشه‌ا‌ی از پیشکسوتان قرآنی لرستان و حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان برگزار شد.

این مراسم که صبح فردا، 19 مهرماه از ساعت 10 تا 12 در مجمتع شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا می‌شود که با پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز می‌شود و در ادامه سیف‌الله گوشه‌ا‌ی از پیشکسوتان قرآنی لرستان به تلاوت آیاتی از قرآن می‌پردازد. سپس حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با خیر‌مقدم به حاضران در جلسه می‌پردازد.

سخنرانی حجت‌الاسلام میرعمادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، تشریح فاجعه منا و ناگفته‌هایی از این سفر پر‌حادثه توسط حمید شاکرنژاد از اعضای این کاروان قرآنی اعزامی به حج، تلاوت قاری استانی و قرائت بیانیه محکوم کردن جنایت آل‌سعود در حج تمتع امسال از دیگر بخش‌های این برنامه است.

یادآور می‌شود، مراسم بزرگداشت مهاجران الی الله‌ صبح فردا، 19 مهرماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین عموم علاقه‌مندان و قرآن‌دوستان در مجمتع شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برپا می‌شود.

captcha