جشنواره فرهنگی «مدرسه عشق» با مشارکت ۴۰ هزار پایگاه بسیج برگزار می‌شود
کد خبر: 3384649
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

جشنواره فرهنگی «مدرسه عشق» با مشارکت ۴۰ هزار پایگاه بسیج برگزار می‌شود

گروه جامعه: چهارمین دوره جشنواره فرهنگی مدرسه عشق با مشارکت ۴۰ هزار پایگاه فرهنگی مقاومت بسیج در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، چهارمین جشنواره فرهنگی «مدرسه عشق» برای تقویت، شناسایی و هویت‎بخشی به آثار فرهنگی و هنری در ۴۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور برگزار می‏‏‏‎شود.

این جشنواره در ۶ بخش شامل، هنرهای تصویری و نمایشی که شامل فیلم مستند، فیلم داستانی، فیلمنامه نویسی، تئاتر، فیلم کوتاه موبایلی و طرح فیلم، بخش هنرهای تجسمی شامل خط، نقاشی و خط نقاشی، پوستر و تراکت، عکس، طراحی گرافیک، کاریکاتور، تندیس و اینفوگرافی، بخش نشر شامل نشریات، کتاب، رسانه‎های دیجتیال و ایده‏‎پردازی روش‎های ترویج کتابخوانی برگزار می‎شود.

همچنین در بخش حوزه موسیقی و سرود شامل سرود، آواها و موسیقی انقلابی، تواشیح، ابتهال و همخوانی، فتوکلیپ و نماهنگ، تیزر و مداحی، بخش پویانمایی و بازی‎های رایانه‎ای شامل نرم‎افزارهای چند رسانه‎ای، بازی‎های رایانه‎ای، پونمایی و ایده و فیلمنامه پویانمایی، بخش نوآوری و ابتکارات شامل طراحی‎های سن و دکور مراسم و فضاسازی ابتکاری، تابلوهای اعلانات، مراسم‎های مناسبتی با ایده‎های نو و ایده‎های نو از دیگر بخش‌های موضوعی این جشنوراه هستند.

علاقه‎مندان می‎توانند به ۳ روش در این جشنواره شرکت کنند که بهترین روش آن ارسال آثار به سایت مرکزی جشنواره به نشانی www.madreseheshgh.ir است. در کنار این شیوه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به تهران صندوق پستی  شماره ۱۵۸۳۹۸۸۱۳۳ ارسال کنند.

گفتنی است داوری آثار به صورت متمرکز و در تهران در همه بخش‎ها انجام خواهد شد و آثار برگزیده در دو سطح استانی و کشوری تقدیر خواهند شد.

captcha