اسکان بیش از ۸۵۰ زائر عتبات عالیات در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان
کد خبر: 3386417
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

اسکان بیش از ۸۵۰ زائر عتبات عالیات در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با آغاز ماه محرم امسال زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان تاکنون میزبان بیش از ۸۵۰ زائر بوده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان محرم و صفر این تعداد از مرز ۵۰۰۰ نفر نیز بگذرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان گفت: با آغاز ماه محرم امسال زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان تاکنون میزبان بیش از 850 زائر بوده است و پیش‌بینی می‌شود  تا پایان محرم و صفر این تعداد از مرز 5000 نفر نیز بگذرد.
وی اظهار کرد: همه ساله در ایام محرم خیل عظیمی از مسلمانان عاشق و دلباخته پاکستانی از مبادی ورودی شهرستان زاهدان به قصد زیارت عتبات عالیات و مرقد مطهر اباعبدالله الحسین(ع) وارد کشور می‌شوند و در اولین ایستگاه استراحتی، اوقاف وامور خیریه زاهدان در زائر سرای امام رضا(ع) میزبان این میهمانان می‌باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این زائرین به قصد عزیمت به کربلای معلی در این موقوفه برای تجدید قوا و پذیرایی در بدو ورود خود به ایران پذیرایی و اسکان داده می‌شوند.
تدینی بیان کرد: جلسات متعددی با فرمانداری و ادارات شهرستان زاهدان به منظور بالا بردن کیفیت خدمات و تامین بخشی از هزینه‌ها برگزار شده وامید است با تلاش شبانه روزی کارکنان اوقاف زاهدان و مجموعه زائر سرا با سربلندی از میهمانان امام حسین(ع)  موجبات خشنودی و رضایت آن ساحت مقدس را برآورده کنند.

captcha