فلسطین از طریق انتفاضه آزاد می‌شود/ دفاع مظلومانه در سکوت کشورهای اسلامی
کد خبر: 3386815
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
عوض حیدرپور:

فلسطین از طریق انتفاضه آزاد می‌شود/ دفاع مظلومانه در سکوت کشورهای اسلامی

گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فلسطین از طریق همین انتفاضه‌ها آزاد خواهد شد، اظهار کرد: مردم فلسطین همچون گذشته مظلومانه، با دست خالی و با فشاری که به آنها تحمیل می‌شود وارد معرکه شده و کار را پیش می‌برند.

عوض حیدرپور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به آغاز انتفاضه سوم مردم فلسطین و سکوت برخی کشورهای اسلامی در قبال کشتار فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آرمان جمهوری اسلامی ایران این است که همه کشورهای اسلامی به صورت جدی وارد فضای عمومی آزادسازی فلسطین شوند.
وی افزود: احساسی که داریم این است که کشورهای اسلامی وارد این میدان نشوند و مردم فلسطین همچون گذشته مظلومانه، با دست خالی و با فشاری که به آنها تحمیل می‌شود وارد معرکه بشوند و کار را پیش ببرند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: فلسطین با همین انتفاضه‌ها آزاد خواهد شد؛ اگر با این انتفاضه آزاد نشود، قطعاً در انتفاضه‌های بعدی این کار انجام خواهد گرفت.
وی گفت: حرکت‌هایی که از سوی مردم فلسطین انجام می‌شود، امیدوارکننده است و همین تحرکات باعث آزادسازی بیت‌المقدس خواهد شد.
حیدرپور با اشاره به عدم حمایت عربستان از مردم فلسطین و اظهار نظر وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر اولویت قرار گرفتن مسئله سوریه و یمن به جای رسیدگی به کشتار فلسطینیان گفت: این‌گونه اظهارنظرها خباثت سعودی‌ها را نشان می‌دهد؛ آنها در سوریه و یمن به دنبال اشغال آن هستند و با خباثتی که دارند این هدف خود را پیگیری می‌کنند.

captcha