استکبارستیزی ریشه در اعتقادات و آموزه‌های دینی ما دارد
کد خبر: 3443331
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

استکبارستیزی ریشه در اعتقادات و آموزه‌های دینی ما دارد

کانون خبرنگاران نبأ: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: استکبارستیزی ریشه در اعتقادات و آموزه‌های دینی ما دارد و این موضوع برگرفته از آیات قرآنی است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، عباسعلی منصوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ۱۳ آبان‌ ماه که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) این روز را انقلاب دوم نامید به این علت که دکترین و استراتژی جمهوری اسلامی ایران استکبارستیزی است.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استکبارستیزی ریشه در اعتقادات و آموزه‌های دینی ما دارد و این موضوع برگرفته از آیات قرآنی است و تمام آئین‌‌های الهی این موضوع را داشته‌اند.

منصوری گفت: آمریکا در حال حاضر نماد استکبار در جهان شناخته می‌شود و در حقیقت باید به‌عنوان مبارزه با تفکر استکباری می‌تونیم این روز را قلمداد کنیم.

این عضو کمیسیون برجام در رابطه با تأثیر ایجاد توافق هسته‌ای بر روی بزرگداشت روز ۱۳ آبان‌ماه، متذکر شد: هیچ ارتباطی بین موضوعات هسته‌ای و دکترین نظام وجود ندارد.

منصوری افزود: استکبارستیزی جزء اصول کلی و مبنائی جمهوری اسلامی ایران است و ما نباید موضوعات مختلف را با اصول و محورهای خود مرتبط بدانیم و ما همچنان بر اساس مبنای نظام حرکت خواهیم کرد.

روح‌الله باقری

captcha