انتقاد سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از وجود تبعیض در محرومیت‌زدایی شهرستان‌های فارس
کد خبر: 3444441
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

انتقاد سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از وجود تبعیض در محرومیت‌زدایی شهرستان‌های فارس

گروه اجتماعی:‌ رحیم زارع با بیان اینکه در فارس عدم اعتماد به یکدیگر حاکم است، گفت: در میان شهرستان‌های فارس در بحث محرومیت‌زدایی تبعیض وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، رحیم زارع، منتخب مردم آباده، بوانات و خرم‌بید در مجلس شورای اسلامی امروز، 16 آبان در دیدار مجمع نمایندگان استان فارس با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه  در ادبیات اقتصادی مدیریتی جدید مطالبی داریم که ثروت هر منطقه کشوری با توجه به سه شاخص تعیین می‌شود، منابع طبیعی، منابع مهندسی و نیروی انسانی را این سه شاخص دانست.
وی با بیان اینکه نیروی انسانی در میان این عوامل، تعیین‌کننده است، افزود: متأسفانه در استان فارس نگاه سیاسی حاکم است و یکسری تنگ نظری‌هایی در مرکز استان وجود دارد یعنی به شهرستان‌ها اعتماد ندارند در حالی که نخبگانی در شهرستان‌ها وجود دارند که می‌توانند به رفع مشکلات استان کمک کنند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تصریح اینکه متأسفانه ما در استان فارس نخبه‌کشی کردیم، گفت: ما در هیئت دولت جز یه نفر چه کسی داریم در حالی که بقیه استان‌ها از ظرفیت نیروی انسانی به خوبی استفاده می کنند اما نتوانسیم کاری انجام دهیم.
به گفته وی، در میان شهرستان‌های فارس در بحث محرومیت‌زدایی تبعیض وجود دارد و در استان فارس عدم اعتماد به یکدیگر حاکم است.
سخنگوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس با تأکید بر اینکه تمام نمایندگان فارس ولایتمدار هستند و هیچگاه از خطوط قرمز عدول نکرده‌اند، بر لزوم انجام کارها به‌صورت تیمی و استفاده از خرد جمعی تأکید کرد و گفت: در استان فارس متأسفانه نمایندگان مجلس به دنبال کار اجرایی هستند زیرا دستگاه‌های اجرایی کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

captcha