اهتمام بسیج دانشجویی فارس برای اعزام گروه‌های جهادی به کشورهای مسلمان
کد خبر: 3446711
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
قزلسفلی عنوان کرد:

اهتمام بسیج دانشجویی فارس برای اعزام گروه‌های جهادی به کشورهای مسلمان

گروه اجتماعی: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه جغرافیایی جهان اسلام مرز نمی‌شناسد، گفت: به‌دنبال اعزام چندین گروه جهادی به خارج از کشور برای خدم‌ترسانی و کمک به مناطق محروم کشورهای مسلمان و شیعه هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، اسماعیل قزلسفلی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس امروز، 19 آبان در دیدار مسئولان گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این شهر با مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس ادامه با اشاره به رویکرد جهادی مجموعه بسیج دانشجویی و با بیان اینکه این رویکرد به عنوان یک برنامه راهبردی در بسیج دانشجویی در حال انجام است، ادامه داد: بسیج دانشجویی استان فارس در تابستان 94 بیش از 3 هزار نفر روز در قالب بیش از 55 گروه جهادی دانشجویی عملکرد داشته است.
وی افزود: ما هم‌اکنون به دنبال اعزام چندین گروه جهادی به خارج از کشور برای خدم‌ترسانی و کمک به مناطق محروم کشورهای مسلمان و شیعه هستیم چراکه جغرافیای جهان اسلام مرز نمی‌شناسد.
قزلسفلی با بیان اینکه دانشجویان جهادگر بسیجی با حضور در مناطق محروم، نسبت به مشکلات این مناطق آگاه شدند تصریح کرد: خدمترسانی به مناطق محروم را پایان کار نمی دانیم و مطالبه حل مشکلات مناطق محروم نیز وظیفه خود می دانیم.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به عدم پوشش شبکه‌های دیجیتالی و تلویزیونی دربرخی از روستاهای این استان بر تلاش جدی مسئولان برای حل این مشکل تاکید کرد و گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای اعماق مغز و فکر جوانان را هدف قرار داده است از این رو مقابله با این موضوع همت و تلاش مضاعف را می‌طلبد.
قزلسفلی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی نخستین قشر از مجموعه سازمان بسیج مستضعفین بوده که امام راحل در دوم آذر 67 فرمان تشکیل آن را صادر کرد.
وی افزود: در شرایطی که عده‌ای فکر می‌کردند تفکر بسیجی پایان یافته است، امام راحل با دوراندیشی و نگاه راهبردی و فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، صحنه نبرد را به خوبی تبیین کرد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دانشگاه و حوزه علمیه در صحنه نبرد نرم به عنوان لبه جلویی منطقه نبرد با دشمن می‌جنگند، اضافه کرد: بسیج دانشجویی از یک رشد و بالندگی شایسته و خوبی برخوردار بوده و افسر جنگ نرم زیبنده دانشجویان بسیجی است.

captcha