بهره‌مندی فعالان رسانه‌ای و بسیجیان کشور از خدمات رفاهی ـ تفریحی مشهد
کد خبر: 3447742
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱
با امضای تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت؛

بهره‌مندی فعالان رسانه‌ای و بسیجیان کشور از خدمات رفاهی ـ تفریحی مشهد

گروه اجتماعی: رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از بهره‌مندی فعالان رسانه‌ای و بسیجیان کشور از تخفیفات خدمات فرهنگی، تفریحی و رفاهی در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جواد علما، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در مراسم اختتامیه هشتمین نشست مسئولان بسیج رسانه‌ای کشور که 22 آبان‌ماه در سالن اجتماعات هتل نخل مشهد برگزار شد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج رسانه خراسان رضوی پرداخت.

علما با بیان اینکه بعد از گذشت سه و نیم سال از عمر بسیج رسانه توفیقات خوبی داشته‌ایم اما هنوز هم با وضع مطلوب فاصله داریم، اظهار کرد: ساختار سازمانی دارای چهار مرحله تشکیل، تثبیت، توسعه و پیشرفت است که ما دو مرحله را پشت سر گذاشته‌ایم و امروز در مرحله توسعه قرار داریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به تأسیس دفاتر جدید بسیج رسانه در شهرستان‌های استان خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر شش دفتر در مشهد سه دفتر در شهرستان‌های کاشمر، تربت‌حیدریه و نیشابور که توان رسانه‌ای بالاتری دارند، تأسیس می‌شود و در آینده نیز سه دفتر در شهرستان‌های دیگر تأسیس خواهد شد.

وی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که اگر ما در مدارس راهنمایی و دبیرستان کار فرهنگی خوبی داشته باشیم در دانشگاه مشکلی نخواهیم داشت در رابطه با تأسیس دو انجمن در بسیج رسانه افزود: انجمن دانش‌آموزان فعالان رسانه‌ای با هدف مدنظر قرار دادن توانایی جوانان و انجمن پیشکسوتان رسانه با هدف استفاده از این قشر ارزشمند و تجربه فراوان آنان نیز راه‌اندازی می‌شود.

علما با اشاره به سه وظیفه رسانه شامل تبادل آراء و افکار در جامعه، نقد و نظارت و اطلاع‌رسانی شفاف در بیان رهبر معظم انقلاب به افتتاح دو مرکز آموزشی، پژوهشی بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: وجود مراکز آموزشی و پژوهشی از نشانه‌های توسعه یافتگی یک کشور است که در همین راستا دو مرکز آموزش فعالان رسانه‌ای ایران(افرا) امروز افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه‌ها، سفرهای ارزان قیمتی طراحی شده تا فعالان رسانه‌ای دوره‌های کوتاه مدت آموزشی را با حضور اساتید خراسانی در مشهد بگذارنند و در پایان نیز با انعقاد تفاهم‌نامه‌ها با مراکز دانشگاهی، مدرک‌های معتبر با امضای مشترک دانشگاهی نیز اعطا شود.

اندیشکده افق رسانه مرکز آموزشی، پژوهشی دیگری بود که در این مراسم افتتاح شد و رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در توضیح حوزه فعالیت این مرکز بیان کرد: شاخصه فعالیت اندیشکده‌ها ارائه نظر به مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر کشور است که این ظرفیت رسانه‌ای در کشور وجود دارد لذا از همه دعوت می‌کنیم تا ما را در این مسیر یاری کنند.

امضای سه تفاهم نامه بسیج رسانه با سرزمین موج‌های آبی، اتحادیه هتل آپارتمان‌داران مشهد و مؤسسه فرهنگی قدس نیز انجام شد که طبق توضیحات علما، با امضای سه تفاهم‌نامه بسیج رسانه با سرزمین موج‌های آبی، تمامی فعالان رسانه در سراسر کشور می‌توانند از تخفیف 50 درصدی استفاده از این پارک آبی بهره‌مند شوند.

همچنین با از امضای تفاهم‌نامه بسیج رسانه با اتحادیه هتل آپارتمان‌های مشهد، تمامی فعالان رسانه‌ای در سراسر کشور می‌توانند از تخفیف 60 درصدی استفاده از هتل آپارتمان‌های مشهد در فصل‌های غیر پیک مسافر نیز بهره‌مند شوند که طبق اعلام رئیس سازمان بسیح رسانه خراسان رضوی این تخفیف‌ها با هدف توزیع سفرها به مشهد و با هزینه‌های پایین‌تر در فصل‌های غیر پیک مسافر در نظر گرفته شده است.

طبق گزارش وی، با امضای سومین تفاهم‌نامه بسیج رسانه با مؤسسه فرهنگی قدس، ارائه خدمات رسانه‌ای از جمله اشتراک روزنامه قدس با تخفیف 50 درصدی به صورت تقسیط، درج آگهی و خدمات چاپ با تخفیف 40 درصدی ویژه بسیجیان سراسر کشور انجام می‌پذیرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی فرضی
|
Netherlands
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۹
0
0
سلام صلوات برحضرت محمدوآل محمد(ص)خیلی خوب است مابسیجیها وخانواده هامون می توانیم ازخدمات رفاهی تفریحی درشهر مشهد مقدس استفادهکنیم ازتمام فعالان و ارائه دهندگان دراین مواردتشگرمی کنیم وازآقای جواد علما، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تشگرقدردانی می نمائیم عزتمندوپیروز باشید (الهم عجل ولیک الفرج)آرزوی پیروزی حق بر باطل ازشهرتبریز
captcha