موفقیت دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی در حوزه عفاف و حجاب
کد خبر: 3455104
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
نوروزیان خبر داد:

موفقیت دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی در حوزه عفاف و حجاب

گروه اجتماعی: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از دستگاه‌های اجرایی رتبه این دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب ۸۶ درصد موفقیت‌آمیز گزارش شده که در رتبه خیلی خوب قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، محمدرحیم نوروزیان، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی امروز، اول آذردرنشست مشترک ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با رابطین عفاف و حجاب و حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: این‌که دستگاه‌های اجرایی درحوزه عفاف وحجاب حائزاین رتبه  شده‌اند به این دلیل است که جامعه ما متدین بوده وریشه دینی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: وضعیت خراسان شمالی درحوزه عفاف و حجاب وحقوق شهروندی خوب گزارش شده و یکی ازدلایل آن توجه، پیگیری واهتمام جدی رابطین دستگاه‌های اجرایی دراین حوزه است.

وی درادامه افزود:کمک‌های دولت یازدهم اززمان استقرارخود به حوزه فرهنگی خراسان شمالی به رغم تنگناهای مالی بسیار قابل توجه است بنابراین از دستگاه‌های فرهنگی انتظارداریم خروجی این هزینه‌ها واعتبارات تخصیص داده شده درشان این استان باشد و مدیریت و نظارت بیشتری شود تا اعتبارات به صورت بهینه هزینه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: این اعتبارات فرهنگی باید به درستی تدبیرومدیریت شود تا شاهد ارتقای جایگاه فرهنگی استان درسطح کشور باشیم. با نگاهی به تفاسیرسوره نور در قرآن کریم متوجه خواهیم شد که قرآن نظم ونظامی برای حریم ودرون خانواده قائل است واین موضوع نشان‌دهنده این نکته است که حتی درحریم خصوصی خانواده نظم و مقرراتی حاکم است؛ لذا  در درون خانواده دولت که همان دستگاه‌های اجرایی هستند نیزباید این مراعات ونظم و نظام و حریم‌ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت:درداخل کشورافراد، گروه‌ها و سلایق مختلفی درچارچوب نظام وجود دارد با اینکه روش‌ها و شیوه‌ها متفاوت بوده ولی همه باید در چارچوب نظام حرکت کرده و منافع ملی و رضای خدا را همیشه مدنظرخود قراردهیم.

نوروزیان خاطرنشان کرد: در داخل این چارچوب حق نداریم در قالب عبارات توهین‌آمیز و خارج از شأن  دیگران به‌ویژه مسئوولان نظام را مورد تهاجم قرار دهیم چرا که این کارعقلی، شرعی و قانونی نیست.

captcha