شرح خطبه​های امام سجاد(ع) در کوی علوی اهواز
کد خبر: 3455934
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

شرح خطبه​های امام سجاد(ع) در کوی علوی اهواز

گروه اجتماعی: جلسات شرح خطبه​های امام سجاد(ع) به‌مناسبت ایام ماه صفر در مدرسه علمیه فاطمة​الزهرا(س) کوی علوی اهواز تشکیل می‌شود.

خدیجه خطیری، مدیر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) کوی علوی شهرستان اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: به‌مناسبت ایام ماه صفر، جلسات شرح خطبه امام سجاد(ع) در این مدرسه تشکیل شده است. در این برنامه که روزهای چهارشنبه با حضور طلاب برگزار می‌شود، عبارات امام سجاد(ع) از نظر تاریخی بررسی و شرح داده می‌شود.

وی گفت: پس از پایان شرح خطبه​های امام سجاد(ع)، این جلسات با موضوع خطبه​های حضرت زینب(س) ادامه پیدا می​کند. بررسی این موضوعات باعث می‌شود شناخت طلاب از واقعه عاشورا و جایگاه امامت عمیق‌تر شود.

خطیری ادامه داد: از دیگر برنامه‌های فرهنگی این مدرسه طرح تصحیح قرائت قرآن طلاب است که روزهای پنج‌شنبه تشکیل می‌شود. در این طرح، ضمن تصحیح قرائت، تفسیر آیات کریم و تطبیق آن با مسائل روز نیز انجام می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) کوی علوی شهرستان اهواز در پایان گفت: تشکیل جلسات اخلاق و آموزش مداحی به زبان عربی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این مدرسه است.

captcha