کسب ۴ رتبه برتر جشنواره سراسری «هنر و ادبیات دینی و پژهشی قرآن و عترت» توسط لرستان
کد خبر: 3456494
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

کسب ۴ رتبه برتر جشنواره سراسری «هنر و ادبیات دینی و پژهشی قرآن و عترت» توسط لرستان

گروه هنر: دانشجویان لرستانی در جشنواره «هنر و ادبیات دینی و پژهشی قرآن و عترت» موفق به کسب چندین عنوان برتر شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به‌همت معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و واحد تبریز، ٢٨ آبان‌ماه در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد، که در این جشنواره دانشجویان لرستانی موفق به کسب چندین رتبه‌های برتر شدند.
بنابراین گزارش، در رشته شعر محمد مرادی از خرم‌آباد دوم شد و در رشته فیام‌نامه‌نویسی مریم بیرانوند از خرم‌آباد سوم شد. همچنین، در رشته نقاشی سامان جعفری از بروجرد دوم شد و در طراحی پوستر نیز علی آرمان از بروجرد سوم شد.
یادآور می‌شود، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مشارکت افزایی دانشجویان، استادان و کارکنان در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی با برگزاری جشنواره و مسابقات با محوریت قرآن و اهل بیت(ع) زمینه حضور بیش از 250 هزار  دانشجو، استاد و کارمند را همه ساله فراهم می‌‌کند. این سطح از حضور همچنان به‌عنوان یک رویداد مهم دانشگاهی در صدر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.
در بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت (ع) استادان، دانشجویان و کارکنان واحدهای دانشگاهی و مراکر آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، تعداد ۱۲۰۰۰ نفر در فراخوان اولیه در واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور ثبت نام کردند که تعداد ۸۰۰۰ اثر از سوی دبیرخانه مرکزی در پالایش اولیه (مطابقت آئین‌نامه‌ای) پذیرفته شدند.
همچنین، تعداد ۷۵۰ اثر در مرحله مقدماتی از سوی واحد‌های دانشگاهی از جوایز واحدی (در مجموع) بهره‌مند شدند و تعداد ۱۳۷ اثر (شامل ۷۵ اثر دانشجو، ۳۵ اثر استاد و ۲۷ اثر کارمند) از بین واحد‌ها و مراکز و نیز آموزشکد‌های سما به مرحله کشوری راه یافته و به‌عنوان برگزیده مشخص شدند.

captcha