خدمات ویژه شرکت توزیع برق استان مرکزی به زائران اربعین حسینی
کد خبر: 3456609
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

خدمات ویژه شرکت توزیع برق استان مرکزی به زائران اربعین حسینی

گروه اجتماعی: مشاور امور بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از خدمت‌رسانی ویژه این شرکت به زائرین کربلا در شهرهای مهران و مهاجران خبر داد.

مهندس محمد مرادی مشاور امور بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از خدمات ویژه این شرکت به زائران اربعین حسینی در شهرهای مهران و مهاجران  خبرداد.

مرادی با اعلام این خبر افزود: مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی  به همراه دیگر مقامات مسئول این استان از نحوه ارائه خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی بازدید نمودند.

وی راه اندازی 19 برج نوری، نصب 113لامپ 250 وات، نصب 50 ترانس 250 وات، نصب 21 عدد راه انداز، 259 مورد شاخه بری، تعمیر چراغ‌ها و رفع 11مورد اتصالی را از جمله خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای رفاه زائران اربعین حسینی در راستای ایجاد روشنایی معابر در طول مسیر، خیابان‌ها و میادین شهر مهران عنوان کرد.

مشاور امور بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، احداث 150متر شبکه فشار ضعیف، نصب یک ترانس زیرخطی،2چراغ و تابلوی موقت فشار ضعیف را از اقدامات انجام شده در شهرمهاجران جهت رفاه حال زائرینی که از این مسیر قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند توسط این شرکت عنوان کرد.

مرادی همچنین نصب 23 دستگاه دوربین ترافیکی و نصب 2260 متر بنرهای راهنما و ترافیکی را از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط 5 گروه اعزامی از سوی این شرکت دانست و افزود: این اکیپ‌ها از 26 آبان ماه به همراه دو دستگاه بالابر و تجهیزات و لوازم کامل به محل‌های مذکور اعزام شده‌اند و فعالیتشان همچنان ادامه دارد.

captcha