تجلیل از برگزیدگان قرآنی موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان
کد خبر: 3474731
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

تجلیل از برگزیدگان قرآنی موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان از موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان به عنوان موسسه برتر کشور درچهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه وزارت ارشاد تجلیل شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی حسن‌زاده، مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) کاشان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی با حضور حافظان و قاریان قرآنی کشور برگزار شد، اظهار کرد: نتایج چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان 94 اعلام شد که موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان با 2 عنوان برگزیده درحوزه آموزش عمومی و تخصصی درصدر موسسه‌های برتر قرآنی کشور قرار گرفت.
وی افزود: این آزمون در15  رشته مختلف برگزارشد که این موسسه در رشته‌های قرآنی و حوزه آموزش تخصصی نهج البلاغه موفق به کسب رتبه برگزیده این دوره از آزمون‌ها شد.
وی خاطرنشان کرد: در مرداد ماه سال 1392 نیز در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و در آیین تکریم از خادمان نهج البلاغه، این موسسه در حوزه آموزش نهج‌البلاغه از بین 2000 موسسه قرآنی به عنوان موسسه برگزیده و برتر کشور معرفی و توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این موسسه تجلیل شد.

captcha