تشریح برنامه‌های دهه اول فاطمیه‌(س) در جاسک
کد خبر: 3477098
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

تشریح برنامه‌های دهه اول فاطمیه‌(س) در جاسک

گروه فعالیت های قرآنی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جاسک برنامه‌های دهه اول فاطمیه(س) در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید غلام‌پور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جاسک روز شنبه، یکم اسفندماه برنامه‌های دهه اول فاطمیه(س) را تشریح کرد و گفت: مراسم عزاداری و سوگواری در تمامی مسجدها و هیئت‌ها به‌مدت 10 شب همراه با سخنرانی برگزار می‌شود.
وی افزود: همایش بانوی مهر با حضور دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه، هیئت‌های مذهبی بانوان و طلاب و دانشجویان بانو در محل سالن امور تربیتی و مراسم روز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور در تمامی هیئت‌ها در مسجد امام علی(ع) برگزار خواهد شد.
غلام‌پور دیگر برنامه‌های این ایام را کارگاه آموزشی آشنائی با مبادی و تبعات خطرناک اعتیاد ویژه طلاب و مبلّغان شیعه و سنی، دوره آموزشی کارکنان دولت و برگزاری جلسات سخنرانی روحانیون در مدارس دخترانه پیرامون شخصیت و مناقب حضرت زهرا(س) و مجالس عزاداری و سوگواری در روستاهای شیعه‌نشین با حضور روحانیون مستقر را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در دهه اول فاطمیه برشمرد.
در پایان شورای هیئت‌های مذهبی طی ارزیابی که از هیئت‌ها و فعالان مذهبی در طول ایام فاطمیه(س) خواهد داشت هیئت‌ها و فعالان برتر را به اداره تبلیغات اسلامی معرفی خواهد کرد تا از آن‌ها تجلیل شود.
captcha