امضاي تفاهم‌نامه دانشكده اصول‌الدين دزفول و العماره عراق
کد خبر: 3485455
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

امضاي تفاهم‌نامه دانشكده اصول‌الدين دزفول و العماره عراق

گروه اجتماعی: تفاهم‌نامه دانشکده اصول‌الدین دزفول با دانشکده اصول‌الدین العماره عراق در بخش‌هاي مذهبي، زيارتي و آموزشي تدوين شد.

حمیدرضا سعادت‌فر، معاون آموزشی دانشکده اصول‌الدین دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، بیان کرد: در پی تدوین تفاهم‌نامه دانشکده اصول‌الدین دزفول با دانشکده اصول‌الدین العماره عراق ضمن اعزام دانشگاهیان دزفول به عتبات رخدادهای آموزشی نیز تدوین می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون اساتید، خیران و دانشجویان پسر شاغل به تحصیل در رشته علوم قرآن و حدیث مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد با هماهنگی دانشکده العماره عراق به عتبات عالیات در کربلا اعزام شده‌‌اند، گفت: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دانشجویان دختر این رشته نیز در نیمسال نخست تحصیلی 95- 96 به عتبات اعزام خواهند شد.

سعادت‌فر عنوان کرد: همچنین پیرو این تفاهم‌نامه در حال اجرای مقدمات پذیرش دانشجویان عراقی در رشته علوم قرآن و حدیث مقطع کارشناسی ارشد تعداد محدود هستیم.

معاون آموزشی دانشکده اصول‌الدین دزفول گفت: در حال حاضر دانشجويان دختر و پسر در رشته‌هاي فقه و حقوق اسلامي و علوم قرآن و حديث در مقطع تحصيلي كارشناسيارشد مشغول به تحصيل هستند.

captcha