نیمه نخست ماه رمضان؛ زمان برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد
کد خبر: 3488692
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

نیمه نخست ماه رمضان؛ زمان برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی زمان برپایی یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد را نیمه نخست ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت امسال را نیمه نخست ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه، تنها تفاوت نمایشگاه قرآن 95 با نمایشگاه سال گذشته در زمان برگزاری آن است؛ بر این اساس نمایشگاه قرآن امسال به مدت یک هفته و در نیمه نخست ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: حدود یک هفته مانده به ولادت امام حسن مجتبی(ع) نمایشگاه را آغاز کرده و در شب یا روز میلاد ایشان مصادف با نیمه ماه مبارک رمضان اختتامیه نمایشگاه برگزار می‌شود.
وی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد را بزرگترین رویداد قرآنی استان و منطقه شرق کشور توصیف کرد و افزود: ما معتقدیم نمایشگاه قرآن خراسان رضوی چیزی کمتر از تهران ندارد بلکه هم‌ردیف و حتی بالاتر از نمایشگاه قرآن تهران نیز به شمار می‌رود.
حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب همچنین بیان کرد: البته این امری طبیعی است زیرا مشهد پایتخت معنوی کشور است، در سال 2017 نیز پایتخت فرهنگی جهان اسلام خواهد بود و وجود ظرفیت‌های فراوان در استان است که این نمایشگاه را فاخر می‌کند.
captcha