دومین ویژه‌نامه سازمان بسیج سازندگی در زمینه اقتصاد مقاومتی منتشر می‌شود
کد خبر: 3493441
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

دومین ویژه‌نامه سازمان بسیج سازندگی در زمینه اقتصاد مقاومتی منتشر می‌شود

گروه اقتصاد: دومین ویژه‌نامه سازمان بسیج سازندگی در زمینه اقتصاد مقاومتی با عنوان «منهای نفت» تا پایان اردیبهشت‌ماه منتشر می‌شود.

فرشاد عالی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: سیاست این ویژه‌نامه، مبتنی بر معرفی ابعاد اجرایی اقتصاد مقاومتی است که در ویژه‌نامه اول به موضوع کارگاه‌های کوچک و ظرفیت‌های موجود به ویژه در زمینه  تأمین امنیت غذایی پرداخت که بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و درخواست مسئولان محترم کشوری نیز بر تجدید چاپ این اثر بود که در حال رخ دادن است.

عالی اظهار کرد: در ویژه‌نامه دوم، حوزه فعالیت گروه‌های جهادی، تحقق اقتصاد مقاومتی، توسعه، گسترش و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی ویژه گروه‌های جهادی و همچنین ظرفیت این گروه‌ها در مناطق محروم و روستایی مورد توجه قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: در این ویژه‌نامه به حدود بیست گروه جهادی اشاره شده است که در مناطق مختلف فعالیت خود را انجام داده‌اند و در حوزه فرهنگی، کارآفرینی و فعال‌سازی روستا در زمینه اقتصادمقاومتی گام برداشته‌اند.

عالی در پایان گفت: شماره دوم ویژه‌نامه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی به همت معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج سازندگی کشور و با همکاری مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی تا پایان اردیبهشت‌ماه منتشر می‌شود.

captcha