برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در مؤسسه نور
کد خبر: 3494132
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در مؤسسه نور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه نور شهر تبریز برای علاقه‌مندان به قرآن کلاس‌های متنوع قرآنی را برگزار می‌کند.

وحید کاظمی، مدیر آموزش مؤسسه قرآنی نور شهر تبریز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: مؤسسه قرآنی نور تبریز در راستای ترویج فرهنگ قرآن‌کریم از سال 1385 با کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: این مؤسسه به منظور آموزش قرآن‌آموزان کلاس‌های آموزشی را در ترم‌های مختلف در طول سال برپا می‌کند که یکی از آنها، برپایی دوره ترم زمستان بود که از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و تا اردیبهشت‌ماه سال 95 ادامه دارد.

کاظمی با بیان این مطلب گفت: مؤسسه قرآن و عترت نور، به منظور برگزاری دوره‌های تابستانی خود از تاریخ 16 تا 31 خرداد‌ماه سال جاری  اقدام به ثبت نام از قرآن‌آموزان خواهد کرد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به مؤسسه واقع در تبریز، خیابان قطران شمالی(علامه امینی(ره)، روبروی پارک شادی، بالاتر از بیمه شعبه 2  ثبت‌ نام کنند.

مدیر آموزش مؤسسه نور در پایان خاطرنشان کرد: این مؤسسه برای مقطع سنی 5 تا 50 سال ویژه آقایان و بانوان در سطح آموزشی روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم، تجوید، حفظ، نهج‌البلاغه، قرائت، تفسیر و تدبر دوره‌هایی را برپا می‌کند.

captcha