رقابت 800 قرآن‌آموز بنیاد شهید خراسان رضوی
کد خبر: 3494951
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
در مشهد صورت می‌گیرد؛

رقابت 800 قرآن‌آموز بنیاد شهید خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: بیست و هشتمین دوره بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با رقابت 800 قرآن‌آموز و استعداد برتر قرآنی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن (ايكنا) از خراسان رضوي، بیست و هشتمین دوره مسابقات بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با رقابت 800 قرآن‌آموز و استعداد برتر قرآنی در مشهد برگزار می‌شود.
در این دوره از مسابقات که به صورت استانی برگزار می‌شود، شش هزار و 500 نفر حضور داشتند که 800 قرآن‌آموز و استعداد برتر قرآنی برگزیده این مرحله به نیمه نهایی رقابت ها راه یافته که رقابت آن‌ها در روز جمعه، 24 اردیبهشت‌ماه در مشهد خواهد بود.
براساس این گزارش، بیست و هشتمین دوره از مسابقات قرآن بنیاد شهید که قرار بود در هفته اول ماه مبارک رمضان برگزار شود با همکاری و تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در هفته آخر اردیبهشت برگزار برنامه‌ریزی شد.
این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم، ترتیل و تحقیق در گروه‌های دانش آموزی، طلاب و همسران، فرزندان شاهد و ایثارگر، جانبازان برگزار می‌شود که پیش مقدمه مسابقات کشوری است و برگزیدگان به هشتیمن دوره مسابقات قرآن کشور راه پیدا می‌کنند.
یادآور می‌شود، پرونده بیست و هشتمین دوره مسابقات 800 قرآن آموز و استعداد برتر قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی صبح جمعه، 24 اردیبهشت‌ماه ساعت 9 با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان، خانواده شهدا و جانباز و همسرانشان در هتل ثامن طرقبه آغاز خواهد شد که ساعت 17 به کار خود پایان می‌دهد.

captcha