اعلام نتایج آزمون کتبی مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر خوزستان
کد خبر: 3497068
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

اعلام نتایج آزمون کتبی مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: نتایج آزمون کتبی مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خوزستان اعلام شد.

علی حمادی، مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از اعلام نتایج آزمون کتبی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خوزستان خبر داد.

وی گفت: در رشته تفسیر قرآن، مهین حسین‌پور از بهبهان رتبه اول را در گروه بالای 25 سال کسب کرد. همچنین سارا بچاری عجمی از آبادان رتبه اول را در همین رشته در گروه 16 تا 25 سال دختران کسب کرد.

حمادی خاطرنشان كرد: محمدمهدی محمدعلی‌زاده از اهواز نیز در همین رشته در گروه 25- 16 سال پسران به مسابقات کشوری راه یافت.

مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد:‌ در رشته مفاهیم نيز، بیژن چهارمحال‌زاده از اهواز در گروه بالای 25 سال رتبه اول را به دست آورد. علیرضا غانمی از آبادان نیز در گروه 16 تا 25 سال پسران برگزیده شد.

وی گفت: عزت دریس از آبادان رتبه اول گروه بالای 25 سال در رشته مفاهیم و آتنا سیاحی از اهواز رتبه اول همین رشته را در گروه 16 تا 25 سال دختران به دست آورد.

 مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پايان گفت: اين برگزيدگان به مرحله كشوری اين مسابقات راه پيدا می‌كنند.

captcha