نخستین دوره مسابقات سراسری دانشجویان شاهد در مشهد پایان یافت
کد خبر: 3497423
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

نخستین دوره مسابقات سراسری دانشجویان شاهد در مشهد پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی: نخستین دوره مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر دانشگاهیان کشور عصر پنج‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در مشهد پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) از خراسان رضوی، نخستین دوره مسابقات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، به کار خود پایان داد.
بر اساس این گزارش، در آئین اختتامیه نخستین دوره مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر دانشگاهیان کشور 31 برگزیده این دوره از مسابقات با اهدای لوح و جوایزی مورد تقدیر قرار گرفتند.
دراین دوره از مسابقات 112 نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور حضور داشتند که در رشته‌های حفظ یک، پنج و ۲۰ جزء و حفظ كل و ترتيل ويژه بانوان و آقايان و رشته قرائت تنها برای‌ آقایان طی روزهای 22 و 23 اردیبهشت‌ماه به رقابت پرداختند.
بنابراین گزارش، وحید مجتهدزاده در صوت، ملک‌شاهی در لحن، سعید رحمانی در تجوید، وقف و ابتدا و مهدی حَسنی، حُسن حفظ این دوره از مسابقات در بخش آقایان قضاوت کردند.
همچنین در قسمت بانوان نیز اعظم اعداوی الوندی، در صوت، راضیه جمالی در لحن، پروین امیرآبادی در تجوید و مائده ادیب‌زاده در حسن حفظ و وقف و ابتدا داوری نخستین دوره مسابقات قرآن دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور را برعهده داشتند.
آئین افتتاحیه نخستین مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر دانشگاهیان کشور از صبح ۲۲ ارديبهشت‌ماه در مشهد آغاز شد و شرکت‌کنندگان طی دو روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.
captcha