انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان با کمیته امداد امام(ره)
کد خبر: 3499213
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان با کمیته امداد امام(ره)

گروه فعالیت‌های قرآنی: اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک امضاء کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، در جلسه ای که روز گذشته، سه شنبه، 28 اردیبهشت‌ماه با حضور حسین خاکسارهرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان و  میرزایی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اصفهان تفام‌نامه همکاری مشترک در اجرای فعالیت‌های قرآنی منعقد شد.
در این تفاهم‌نامه بر جذب حداکثری مددجویان و آموزش قرآنی در رشته‌های مختلف تأکید شده و از دیگر مفاد این تفاهمنامه ، پذیرش و مساعدت به آن دسته از جامعه قرآنی که نیاز به خدمات کمیته امداد داشته و واجد شرایط باشند و همچنین استفاده قرآن آموزان از امکانات کمیته امداد مانند اردوگاه و غیره  است.
در این تفاهم‌نامه در تأمین نیازهای قرآنی مراکز فرهنگی امداد، اعطای مدارک آموزشی به قبول شدگان در دوره های آموزشی، پذیرش خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به جهت عضویت مدرسه مجازی و کتابخانه تخصصی قرآن و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان کمیته امداد اشاره شده است.

captcha