آمادگی برای ارائه خدمات درمانی به زائران عراقی در مشهد
کد خبر: 3502644
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

آمادگی برای ارائه خدمات درمانی به زائران عراقی در مشهد

گروه اجتماعی: مدیر مؤسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از آمادگی واحد گردشگری سلامت این مؤسسه برای ارائه خدمات درمانی و اقامتی به زائران عراقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، علیرضا سهیلی، مدیر مؤسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به مذاکرات انجام شده با سرکنسولگری ایران در بصره عراق، عنوان کرد: با توجه به سفر سالانه حدود 2.5 میلیون گردشگر عراقی با اهداف تجارتی، سیاحتی، زیارتی و درمانی به کشور، ضرورت استفاده بهینه از این ظرفیت توریستی احساس می‌شود.
وی افزود: واحد گردشگری سلامت موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های‌های خوب پزشکی و درمانی در مشهد، این آمادگی را دارد تا در جهت ساماندهی و ارائه خدمات درمانی و اقامتی به زائران عراقی برنامه ریزی کند.
مدیر مؤسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: توانمندی‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف صنعت گردشگری در مؤسسه وجود دارد که می‌توان با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های کارشناسی شده از آن برای ارائه خدمات به گردشگران و زائران عراقی علی بن موسی الرضا(ع) استفاده کرد.
captcha