تازه‌ترین خبرها از مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان
کد خبر: 3502781
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

تازه‌ترین خبرها از مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان

گروه اجتماعی: مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان گفت: این مرکز به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک با اداره‌کل میراث فرهنگی استان و همچنین پژوهشگاه رویان است.

سید اکبر سجادی، مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهارکرد: مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان در نظر دارد به زودی تفاهم نامه‌ای را با اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان منعقد کند.
وی افزود: این تفاهم‌نامه به منظور همکاری مشترک در خصوص ترویج فرهنگ اسلامی، معرفی میراث معنوی و تاریخی اصفهان و در نهایت توسعه گردشگری خواهد بود. 
مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: انتظار داریم این تفاهم‌نامه تا پایان هفته جاری بین دو طرف منعقد شود.
سجادی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر کارگران استان از محصولات تولیدی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، به زودی تفام نامه‌ای در این زمینه با خانه کارگر استان منعقد خواهد شد.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این مرکز همکاری مشترک با پژوهشگاه رویان و موسسه ناباروری و باروری استان اصفهان است که انتظار داریم در آینده نزدیک در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای بین طرفین منعقد و اجرایی شود.
captcha