جاذبه‌های تفت منشاء اثرات نیکو در خلق یک اثر هنری است
کد خبر: 3506397
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

جاذبه‌های تفت منشاء اثرات نیکو در خلق یک اثر هنری است

گروه هنر: فرماندار تفت گفت: این شهرستان از نعمت‌ها و جاذبه‌های عظیم خدادادی برخوردار است که هر یک می‌تواند در خلق یک اثر هنری، منشاء اثرات نیکو باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمود زارع رشکوییه، فرماندار تفت 23 خردادماه در دیدار با جمعی از هنرمندان و دست‌اندرکاران سازنده فیلم «اثر انگشت» که مراحل پیش تولید خود را برای حضور در جشنواره فیلم رضوی طی می‌کند بر نقش و تاثیر هنر متعهد در رشد و تعالی جامعه تاکید کرد.
وی گفت: سینما، هنری ماندگار و تاثیرگذار است که می‌تواند در پیشبرد اهداف اسلامی و انسانی انقلاب اسلامی نقشی موثر و تاثیرگذار را بر عهده گیرد.
فرماندار تفت با برشمردن ویژگی‌های شهرستان برای بهره‌گیری در عرصه‌های هنری افزود: تفت در کنار برخورداری از هنرمندان خلاق و فعال، از نعمت‌ها و جاذبه‌های عظیم خدادادی برخوردار است که هر یک می‌تواند در خلق یک اثر هنری، منشاء اثرات نیکو باشد.
وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان تفت در مسیر عبور حضرت امام رضا(ع) ادامه داد: عشق و علاقه وافر و وصف ناشدنی مردم نجیب و ولایتمدار تفت به حضرت ثامن الائمه(ع) مشهود است. زارع افزود: موضوع ورود حضرت امام رضا(ع) به شهرستان تفت می‌تواند فرصت ارزشمندی برای معرفی قابلیت‌های عظیم شهرستان در حوزه‌های معنوی، فرهنگی و هنری باشد.
فرماندار تفت با استقبال از حضور دست اندرکاران فیلم اثر انگشت در تفت، برای تولید این فیلم در روستاهای باستانی و گردشگری تفت اعلام آمادگی کرد و گفت: زبان هنر، زبانی برا و موثر است که می‌تواند در پیشبرد اهداف تعیین شده در همه حوزه‌ها موثر باشد.     
یادآوری می‌شود براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، فیلم کوتاه «اثر انگشت» به کارگردانی محمد مجلل و نویسندگی حسین روشن بخش در روستای باستانی توران پشت شهرستان تفت فیلمبرداری خواهد شد. این اثر هنری، با هدف ارائه به جشنواره فیلم کوتاه رضوی ساخته و تولید می‌شود.
captcha