نسل جوان با قرآن بیشتر مانوس شوند
کد خبر: 3507763
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

نسل جوان با قرآن بیشتر مانوس شوند

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد گفت: در این ماه عزیز که بهار قرآن است باید نسل جوان بیشتر با قرآن مانوس شده و در راه کسب احکام اسلامی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد در نماز جمعه این هفته شهر یزد اظهار کرد: نسل جوان از پتانسل‌های هر کشور هستند و در کشور ما نیز جوانان خلاق و پرتلاش همواره در همه صحنه‌ها حضور داشتند.
وی ادامه داد: اگر خواستیم در برابر دشمنان موفق باشیم باید در زمینه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی توانمند شویم و در این صورت در زمینه سیاسی نیز موفق خواهیم بود.
امام جمعه یزد گفت: باید به گونه‌ای حرکت کنیم که بتوانیم در برابر دشمنان بایستیم لذا همه مدیران و اقشار مختلف باید جهت توانمندسازی ایران اسلامی باجدیت تلاش و حرکت کنند.
آیت‌الله ناصری با اشاره به اینکه متاسفانه سبک زندگی جامعه تغییر کرده و دشمنان از طریق شبکه‌های مختلف دین و اخلاق جامعه اسلامی بویژه جوانان را هدف قرار داده‌اند افزود: باید خانواده‌ها همان‌گونه که به کلاس‌های درسی و فوق برنامه فرزندان خود اهمیت می‌دهند همین گونه به وضعیت اخلاقی و دینی فرزندان خود هم توجه داشته باشند و یکی از مهمترین ر اه‌های جلوگیری از لغزش انسان ها و به گناه آلوده نشدن مانوس شدن هرچه بیشتر با قرآن است.
امام جمعه یزد گفت: حتی در دستورات اسلامی تاکید شده مادران باردار نیز قرآن بخوانند، نوزاد از همان دوران جنینی صدای قرآن را می‌شنود و با قرآن محشور می‌شود و نباید از تربیت فرزندان خود غافل شویم.
سالروز تاسیس جهاد کشاورزی و سازمان تبلیغات اسلامی، سالروز وفات حضرت خدیجه (س)، سالروز شهادت آیت‌الله شهید صدوقی و همچنین سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) برخی مناسبت‌هایی بود که آیت‌الله ناصری در نماز جمعه این هفته به آن اشاره کرده و صحبت‌هایی را بیان نمود.
captcha