آغاز اعزام 2500 گروه‌ جهادی برای فعالیت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3513682
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل/ فرشاد عالی خبر داد:

آغاز اعزام 2500 گروه‌ جهادی برای فعالیت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

گروه اقتصاد: معاون سازمان بسیج سازندگی از آغاز اعزام 2500 گروه جهادی برای فعالیت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور خبر داد.

فرشاد عالی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگی کل کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: این اعزام از روز گذشته با رمز یا علی ابن موسی‌الرضا در سراسر کشور آغاز شد اما مرکز آغاز به‌کار این اعزام‌ها در شهر مقدس مشهد و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و خانواده شهدای مدافع حرم بود.
وی ادامه داد: این افراد در سایر مراکز استان‌ها نیز از ستاد نمازهای جمعه سراسر کشور اعزام شدند و تا آخر تابستان این رفت و آمدها ادامه خواهد داشت تا شاهد تلاش آنها در راستای فعالیت در مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگی کل کشور خاطرنشان کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم که تا آخر تابستان حدود 750 هزار نفر از سوی سازمان بسیج سازندگی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و فعالیت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی اعزام خواهند شد.
عالی در پایان گفت: میانگین هر گروه اعزامی حدود 45 نفر است و تا پایان سال جاری حدود 2500 گروه جهادی برای فعالیت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به مناطق مختلف کشور اعزام خواهند شد.
captcha