راهیابی 7 نماینده از شوش به مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر کشور
کد خبر: 3519494
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

راهیابی 7 نماینده از شوش به مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: 7 نفر از شرکت‌کنندگان شهرستان شوش در مرحله استانی مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کردند.

زینب مخیطی، مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران شوش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از راهیابی فعالان قرآنی شوش به مسابقات کشوری بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت:7 نفر از شرکت کنندگان شهرستان شوش در مرحله استانی مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی یادآور شد: 70 نفر در گروه‌های مختلف ایثارگری در مرحله شهرستانی این مسبابقات شرکت کردند که از میان آنها 23 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و از میان آنها 9 نفر رتبه‌های برتر کسب کردند.

مخیطی همچنین در خصوص برنامه‌های این دارالقرآن برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر گفت: همزمان با ایام تابستان جلسات آموزش قرآن در دو بخش کودکان و بزرگسالان در این مرکز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسات مقدمه آشنایی مخاطبان با قرآن کریم و با هدف ترغیب آنها به تدبر در معارف این کتاب آسمانی تشکیل می‌شوند، اظهار کرد: کلاس‌های کودکان در دو رشته روخوانی و حفظ جزء 30 قرآن کریم برای مقاطع سنی 4 تا 10 سال برگزار می‌شوند.

مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران شوش گفت: همچنین جلسات آموزش روخوانی، تفسیر و معنی ادعیه و نهج‌البلاغه نیز روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ویژه همسران شاهد و ایثارگر و عموم بانوان تشکیل می‌شوند.

captcha