اخبار ایکنا را از برزیل هم پیگیری می‌کردم
کد خبر: 3520788
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
روحانی‌نژاد در ایکنا عنوان کرد:

اخبار ایکنا را از برزیل هم پیگیری می‌کردم

گروه اجتماعی: مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی، امروز همزمان با روز خبرنگار ضمن بازدید از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه خراسان رضوی، ابراز کرد: حتی در سفرهای کاری که به کشورهای مختلف از جمله برزیل داشتم، اخبار این رسانه را پیگیری می‌کردم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مجید روحانی‌نژاد، مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی، ظهر امروز، 17 مردادماه و همزمان با روز خبرنگار از تحریریه ایکنای خراسان رضوی بازدید کرد.
وی ضمن این بازدید با اشاره به اینکه با رسانه قرآنی ایکنا آشنایی کامل دارد، ابراز کرد: علاقه خاصی به این رسانه قرآنی دارم و به همکارانم پیگیری اخبار این خبرگزاری را پیشنهاد می‌کنم. حتی در سفرهای کاری که به کشورهای مختلف دارم، اخبار این رسانه را از آنجا پیگیری می‌کنم.
اخبار ایکنا را از برزیل هم پیگیری می‌کردم
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی ادامه داد: در یکی از این سفرهای کاری که به آمریکای جنوبی و کشور برزیل داشتم، حتی در آن شرایط هم، اخبار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) را پیگیری و مطالعه می‌کردم.  
وی با اشاره به انجام ذبح اسلامی در کشورهای دیگر ابراز کرد: در کشورهای دیگر مانند برزیل وقتی ذبح انجام می‌شود، فردی که این کار را انجام می‌دهد، باید مسلمان باشد؛ حتی در این کشورها، ناظران اسلامی بر انجام ذبح نظارت می‌کنند.
روحانی‌نژاد تصریح کرد: البته در حال حاضر، بسیاری از کشورها، ذبحی که توسط کشور ایران انجام می‌شود را بسیار قبول دارند و از آن استقبال می‌کنند.

اخبار ایکنا را از برزیل هم پیگیری می‌کردم
وی با بیان اینکه حتی غیرمسلمانان هم به دنبال برندهای حلال ایران هستند، گفت: این امر به دلیل آن است که میان شیعیان خیلی بیشتر و دقیق‌تر مسائل ذبح اسلامی رعایت می‌شود و متقاضیان این نوع محصولات، عنوان می‌کنند که گوشت آماده شده در ایران، خوشمزه‌تر و سالم‌تر است.
captcha