شرکت 14 لرستانی در مرحله کشوری جشنواره قرآن سازمان بهزیستی
کد خبر: 3523309
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

شرکت 14 لرستانی در مرحله کشوری جشنواره قرآن سازمان بهزیستی

گروه فعالیت‌های قرآنی: 14 لرستانی در مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی به میزبانی مشهد مقدس شرکت دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی که از صبح امروز سه‌شنبه، ۲۶ مردادماه در مشهد آغاز شده است، 14 نفر از مددجویان بهزیستی استان لرستان شامل هشت نفر آقا و شش نفر بانو به این مسابقات قرآنی اعزام شده‌اند.
این افراد در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان و حفظ یک جزء، 3 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل شرکت کرده‌اند که مسابقات رشته ترتیل ترتیل امروز برگزار شده و تست بخشی از رشته‌های حفظ نیز گرفته شده است و امروز بعدازظهر نیز مسابقات قرائت تحقیق برگزار می‌شود و نتایج این دوره از مسابقات قرآنی نیز روز پنج‌شنبه، 28 مردادماه اعلام می‌شود.
یاداور می‏‌شود، این جشنوازه قرآنی ویژه جامعه هدف و مخاطبان مختلف سازمان بهزیستی از جمله کارکنان و خانواده‌های آنها، نابینایان، معلولان، سالمندان، مراکز شبه خانواده، مربیان و خردسالان مهدهای کودک و زنان سرپرست خانواده است‌.
متسابقان هر کدام از این گروه‌ها بعد از کسب حدنصاب امتیاز در مرحله استانی این جشنواره به مرحله کشوری راه‌یافته و در رشته‌های مختلف و در دو رده سنی بالا و زیر ۱۸ سال در بخش شفاهی، هنری و مکتوب به رقابت می‌پردازند.
captcha